Trist och tråkigt

Här sitter jag och ruttnar för mig själv, på en lördagkväll och jag är ledig dessutom!

Är sjuuuukt taggad på lite dans och raj ikväll, men blåsorna stoppar mig. Kan knappt ha tröja på mig för det skaver så in i bängen! Rätt oskönt vill jag lova .. 
Men feber har jag ju inte längre, så klaga är väl dumt.  



Der ser rätt lindrigt ut på bild men Näe. Det är ett par riktigt oinbjudna gäster som har bosatt sig på min kropp. Samtidigt som det gör förbaskat on vill jag bara klia sönder dom.

 Hoppas det är över inom ett par dagar..

På vattenglaset igen mina vänner. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: iina

Baby girl, stackars liten då!jag hoppas att du slipper lida alltför länge... :)

2010-05-30 @ 13:14:40
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: sunki

de där såg ju faktiskt inge vidare ut, hoppas allt e fint lillefot :)

2010-06-03 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0