VEGAS BABY!

Så har man äntligen kommit till Las Vegas... Vilken sjuk stad!
Jag kan tala om att allt är precis som på Tv, det är ingen myt.

Våran roadtrip hit var typ galen. Vi körde i ca 5 timmar med högsta volym på stereon.. Det är nu man lever vill jag lova.

Igår var vi på Universal Studios vilken var asballt, massor att se. Vi hann även med lite shopping.



I tisdags betade vi av den här resans första partykväll på Hollywood street. En grym kväll!

Såg ut ungefär såhär:















Haha, galen kväll.

Nu är det dags för dusch!

På återseende :)


Kommentarer
Postat av: Ariane

Galna ungar... Skönt att se att ni bara dricker läsk.. Var rädda om er...Kram Micke o Ariane

2010-03-06 @ 11:12:55
Postat av: Jennika

Vad har du gjort!!!!!? (långt ner på magen)

Hälsningar mamma

Love you

Puss

2010-03-06 @ 11:28:40
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: iina

"Hej jag heter Marlene och jag är typ skitbrun!" ;)

2010-03-06 @ 20:33:08
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hahaha! Jaaa Gaaalet..

Iina jag borde vara brun efter typ 2 månader i solen.. Hehehe..

2010-03-06 @ 22:38:37
Postat av: Jennika

Hahaa, skönt att se att vi lever va, mamma? ;) Nej men vi sköter oss och har det så bra så. Och jag försöker bättra på brännan men det går inte, Marlene är typ svat :D

2010-03-06 @ 22:44:03
Postat av: Kim

Ja, vafan har ni på magen?!

2010-03-07 @ 16:45:05
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0