Las Vegas

What up dogs?

Sitter på donken och har äntligen hittat en nätverk som fungerar.. det kostar ju multum att koppla upp sig på hotellet där vi bor nu.
Bor just nu på Golden Nugget som är ett jäkligt flådigt hak i Vegas downtown. Mitt största problem när vi checkade in igår var hissarna.. det finns ju INGA TRAPPOR på hotellet! Men jag har faceat min fear nu och tvingar mig upp.
Mina kära vänner tänkte på mig när vi valde rum och därför bor vi bara på 3:e våningen...

Igår blev det partaj på hotellet. Vi hänge vid poolen där det var öppen brasa och hajar som simmar runt..
När Lydde efter några timmar hittat ragg drog jag, Marlene och Patrik på stippklubb. Haha, vilken grej!! 
Det var bara att vifta med 1-dollarn så fick man sig en show.. Som jag och Marlene skratta!

Vegas by night!


 







Dags att gå!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så galna!!!! :)



Va försiktiga bara..Tur att Patte är med och tar hand om er :=)



Susanne

2010-03-09 @ 08:26:17
Postat av: Emilia

Jennika! Vad underbara bilder! Hur länge stannar ni, arbetar du ngt som au pair? Det kanske var länge sedan... puss

2010-03-09 @ 08:30:49
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Kim

Jennika, mer uppdatering, vi vill veta meeeer :)! Hoppas allt löste sig igår iaf, skönt att höra ett livstecken iaf!

Puss o kram

2010-03-09 @ 09:55:11
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: NOMPA

SAKNAR ER ALLIHOPA!! kul att se att syrran lever och att hon fått träffa er, hon mår bra av er! men vem gör inte det?! kom hem nu. även fast marlene är svart!!

miss you <3

2010-03-10 @ 00:55:12
Postat av: Ariane

Sååå söta ni är allihopa... Var rädda om er.. Vill ha hem er alla fyra.. Kram ariane

2010-03-11 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0