L.A

Vi har ungefär 25 grader här idag.. dock inte så mkt solande i och med att man vill göra grejer hela tiden. Idag är det sista dagen så vi passade på att åka förbi Beverly Hills och upp till Hollywood skylten för att leka turister.. Fota fota fota alltså.
Men vilken utsikt! Helt galet vad fint det var där uppe!
Vi försökte även hitta förbi hos Maria Montazami men gav upp då vi insåg att hon inte ens bor där utan ca 40 min här ifrån..



Igår ängnade vi dagen på Six Flags, Gröna Lund släng dig i väggen.
Usch! Det är inte riktigt min grej det där men har inte mycket till val när jag har tre andra galningar som tvingar med mig överallt!
Hur som helst, det var skitkul! Lite dödsångest i början bara men sen är det galet kul!

Min favorit var den här, Riddlers Rivenge.. Helt galen känsla att stå upp i en bergochdalbana.



Våra kroppar var helt slut efter alla G-krafter..

Nu blir det en sväng på Hollywood Boulevard för en sista njutning.. Sen middag.

Imorgon kommer vi hem.


Kommentarer
Postat av: emilia

Jennika, det låter som att du har det underbart! Fler usabilder så att vi här hemma får drömma oss bort!

2010-03-16 @ 10:26:10
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0