Hurricane

Sedär ja, sista dagen på penicillin-kuren och humöret på topp!

Blåsorna är helt torkade och börjar tydligen likna grodyngel (enligt Kim och Kiira) men det kan jag stå ut med. Den brännande smärtan är inte alls lika stark och kliar gör det knappt. Gick till läkaren idag för en liten titt och några prover. Jag höll på att dö och svimma av nålen som skulle in i min arm. Jag såg både två, tre eller till och med fyra armar på mig själv, men det gick snabbt över och efter ett tag kunde jag stappla hemåt.

Tur att alla sköterskor är så vänliga och har förståelse för sånna veklingar som jag.



Här hemma ser det ut som om åskan slagit ner, dags att göra ngt åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0