Modevisning på Berns

Gårdagen började med kaos, kaos i min hjärna. Jag var stressad som aldrig förr på jobbet och kom liksom aldrig därifrån. Iallafall, gärnet hem för att byta om lite snabbt och sen ner till tåget. Där sprang jag på utan att hinna betala och efter att tårarna sprutat av all frustration såg jag nog inte klok ut.
På med lite smink och sedan en taxi ner till Kungsträdgården för att möta upp gänget. Efter ett glas vin var jag nere på jorden igen, skönt.

Modevisningen var grym!

Jag blev till och med tårögd när iina kom ut på slutet, så jäkla duktig!


iina herself med modeller klädda i eget verk!

Eftert bestämde vi oss för en drink på Soap vilket var galet kul. Jag och iina körde all in medan de andra gick åt olika håll efter ett tag.

Tack för den tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0