Välkommen hem, trevlig resa!

Det har hänt en del sen jag skrev sist. Inte för att jag tänker ta upp allt men ändå.

Helgen bjöd på sista utgången innan jag drar till staterna, mkt pga pengarsparandet men kanske också för att jag behöver det. Vad vet jag?

Lydde kom också hem från Holland i söndags, det var på tiden. Vi sågs igår då hon var min följeslagare in till Uppsala. Skulle lämna en nyckel och ett par handdukar till Alex som jag har "lånat".
 
Det blir flytt för honom snart så det var väl på tiden att jag lämnade tillbaka grejerna.



Tokstolle! St. Anton nästa alltså? :)
Det är bra att du gör det du är bra på!

Vi stannade hos Kim på hemvägen för en fika.
Vi lyssnade på gamla inspelade klipp som väckte minnen. Man har ju varit med om en del genom åren vill jag lova.
Dimman låg tjock som is över motorvägen hem och jag var trött. Lydde fick sjunga och hålla mig vaken hela vägen och mycket riktigt, vi kom hem till slut.

En dusch på det här mina vänner sen blir det jobb! YEEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0