Dax för fredag igen

Passet är fixat och hämtat! Det ser dock inte ut som jag på bilden så jag hoppas innerligt att jag blir insläppt i landet. Annars brukar man kunna känneteckna födelsemärket på min överläpp (varför den nu hamnade just där av alla ställen?).
Jag skulle inte tro att de ser mig som ett hot, anyway..

Igår spenderades dagen på jobbet. Planerade att se New Moon med Noomi och Lydde, man får ju nästan skämmas att man inte sett den tidigare. Rätt bra faktiskt. Nakna överkroppar och spänning passar mig perfekt!



Noomi Pektån & Lydde-Lus



Det blir en lugn kväll ikväll, underbart! Ska glo på Let's Dance och äta vindruvor.
Imorgon blir det jobb.

Take Care.


Kommentarer
Postat av: Noomi

me like :)

2010-01-16 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0