Kvällen..

Började dagen med att stiga upp 05:15 för en varm, uppiggande dusch. Som för övrigt aldrig blir uppiggande på morgonen, är lika trött ändå. Och för att inte tala om mina trötta ögon..

Jag köpte ett eye cool stick från Make Up Store igår.. Jag tänkte att den kanske kunde hjälpa mot mina trötta ögon och jag måste säga att jag är riktigt nöjd redan nu!

Den kyler ner, tar bort svullnader och ger en massa fukt!



265:- Make Up Store

Samma tråkiga problem som jag? Köp den.

Nu är det dags att åka och hämta Jensa på Arlanda, hon hälsar på mig en sista gång innan Holland.
Det blir för övrigt ett Starbucks besök också.




Just like back in the days..

Du & Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0