Finbesök i Sthlm

Hemma igen..

Det blev inget Starbucks då vi inte hittade det trots att vi sprang runt halva Arlanda. Jag antar att den ligger inne på termial 5?

Däremot träffade/såg vi the one and only, Maria Montazami!!!!!
Haha, det var grymt ju. Där inne satt hon och käka hamburgare som alla andra, fast med lite mer stil. Hennes stora hår, blingbling, kort stickad kofta och klackar. 

Vi var nära på att gå fram för att slå till på en bild men ballade ur i sista sekund. Synd att man är så feg.

Hade varit kul att skicka den bilden till dig Marka :)



Hon är ju för underbar!

Nu ska jag återgå till min kära vän.


Kommentarer
Postat av: Marka

Hahaha!! Jaa jag hade blivit sa avundsjuk! Men nu gjorde du inte det fegis! Kommer du angra!

2010-02-04 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0