Kaos?

Det verkar vara kaos där uppe i luften just nu, eller rättare sagt i flygtrafiken. Vulkanutbrottet har uppstått med absolut ingen som helst nytta! Och jag tycker synd om min iina som skulle göra sin resa till London idag, kan man ha mer otur?

Jag hoppas att det löser sig snart igen så att alla kan ta sig hem och så vidare.

I övrigt har jag haft en ganska mysig dag. Har hängt hemma hos Noomi tightass Lindström och druckit Coca Cola! Det satt fint måste jag säga..


Noomi in action..

Igår blev det kubb med Marlene, Noomi, Emelie, Sara och Håkan. Vinet hade vi med oss ut såklart, det blev lite sommarfeeling där måste jag säga. Förutom att det var typ minusgrader ute. Mer sånna kvällar! 



 Ska röra mig in i duschen för lite uppfräschning! Det behövs till 100 % ..



Kommentarer
Postat av: Noomi

Jag gillar dessa dagar :)

2010-04-15 @ 19:34:33
Postat av: marka

Mer av dessa dagar!!

2010-04-15 @ 19:38:14
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0