Trötter

Waaackoou, har inte sovit många timmar i helgen. Känner att jag stämmer ganska bra in på beskrivningen levande död.

Fredagen bjöd på Gröna Lund (Tack Marlene) och en sväng på Soap Bar efter det. Pappa min fyller år på onsdag men hade lite födelsedagsfirande med massa folk hemma i lördags och igår en sväng till J. Inte mycket sömn..

Men vad gör väl det?

Det är riktigt sommarväder ute kände jag när jag gick av pendeln i morse. OM man blir glad!





Hoppas vädret håller i sig, ev bättrar på sig till på fredag då det ska firas valborg i Uppsala!

SKa pallra mig till jobbet gott folk!


Kommentarer
Postat av: Emilia

låter som en toppendag, trevligt på soap. vill passa på att önska en grym uppsalavalborg!

2010-04-29 @ 20:31:43
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0