Nytta med nöje

Marlene hämtade upp mig igår för en sväng ut till huset de (Marlenes familj) ska förflytta sig till om några dagar. Det renoveras för fullt och vi passade på att hjälpa till.

Ett otroligt mysigt hus lagom långt ute på "landet".









Solen stekte på oss medan vi drog ut alla dessa spikar ur lister..
Det kallar jag nytta med nöje ;)

Jag missade min tvättid idag också, attans! Hade annat för mig som var betydligt roligare än att tvätta. Tar tag i den ikväll istället.

What else?

Jo, det ryktas om att flygtrafiken kommit igång lite smått igen. Imorgon är det min tur att jobba så jag antar att det blir en kaosartad dag att vänta..


Kommentarer
Postat av: Marka

Snygg stil jag hade där när man försökte få ut spikarna.. :P

2010-04-20 @ 20:37:26
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0