Kära bloggläsare..

.. Om jag har några kvar det vill säga :D

Jag har fått klagomål om att mitt Vakna med the voice inlägg börjar bli lite uttjatat så det är bäst jag hottar upp det lite här. Tänkte först att jag lägger nog ner men nu fick jag just tillbaka lusten att skriva..

Vad har hänt på sistonde då?

I fredags hade jag mysig kvalitets tid med mina fina tjejer, Kim och iina. Vi körde till på stort och lagade fläskfilé i ugn, (Kim skulle promt pressa ner fetaost i också, vilket iofs var gott så jag klagar inte) pommisar och lite sås på det. Det var länge sen vi bara satt hemma och pratade skit, MYS!

Kim hade även med sig filmer som vi spelat in för en sisådär 7-8 år sedan, jag dog av skratt när vi satte på den! HERREGUD, hur såg man ut? Mörkhårig och rund som en boll i ansiktet! Vi var inte riktigt kloka på den tiden, älskar det..


Som sagt, Jag och Kimpan har hängt i ett tag.

Hittade även en bild på iina från Nyår 07/08, förbaskat snygg hårfärg!



Igår bjöds det på festligheter med min kära Marlene bl.a som precis kommit hem från jorden runt resa. Skönt att ha henne hemma igen.



Dags för lite nytta!


Kommentarer
Postat av: iina

Hmm.. Förbaskat fin hårfärg? Njaaa.. kanske inte på mig då. :)

2010-04-11 @ 22:17:24
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: marka

vi får ta en utgång när jag går med ut också.. :P

2010-04-12 @ 05:32:05
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0