Chill out

Vad sjutton är det för fel på Facebook? Jag har försökt att logga in hela dagen men det går inte av nån konstig anledning, och när någon annan provar så går det! Jag får panik! Vadå beroende :) Fick nyss kommentaren "snacka om att Facebook har blivit ett onödigt ont", yes indeed. 

Det var ju ett tag sen. Har hänt en del i helgen och en del annat också för den delen. Jag fick hit en massa trevligt folk i lördags. Vi hade en jäkligt rolig "förfest" som till slut slogs ihop med grannarna och slutade ganska bra. Lagade lite käk innan till tjejorna. Fick jättefina presenter också, tack! Kvällen slutade upp på Birjer Jarl.

Testade ett nytt vin när jag ändå var i farten, Chill Out vitt. Ett billigt vin, lagom sött!

Shwoooapp sa det så var den tom!

Bilder från kvällen kommer inom kort. Ska fortsätta kika på Roast på Berns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0