Maggie Moos

Hej min vän.
Sprang in från bussen efter jobbet, slängde i mig nudlar och la mig som en fisk i soffan. Dom här 12 timmars passen tar verkligen dö på en, men goa pengar blir det minsann. Har haft rätt kul idag faktiskt. Mycket skratt på mitt härliga arbete med mina härliga arbetskamrater.



Jag ser säkert ut som en ko när jag skrattar, säkert.

Annars då? Jo, det är snart helg tack och lov! Som ni redan vet blir det hålligång på lördag här hos mig, sedan vidare ut mot en riktigt kul kväll, får vi hoppas. Men jag har som sagt en del att göra innan dess, bland annat är vi i full gång med målning i nya lägenheten och sen blir det en tur till sigtuna på lördag för middag med pappa.

Här är mina fina underkläder jag inhandlade igår btw..



Lite drygt 200:- H&M

Jag vill lova dig en ljuvlig rumpa i dessa :)

Nu ska jag fortsätta slappa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0