U-town

Sitter ute hos pappa och skriver.. åkte hit en sväng.
Har varit i Uppsala hela dagen och shoppat med min söta vän Kiira. Hon hjälpte mig att hitta en klänning till på lör. Det blev en blå från second hand som vi mixtrade lite med och gjorde om som jag tror kan bli rätt cool.



Tack för hjälpen madam :)

Ska väl hem till Märsta igen och få några timmars sömn. Det blir upp tidigt imorgon och måla i den nya lägenheten är det tänkt. Sen blir det jobb på det.

Kim Burvall, se nu till att inte bli sjuk till helgen. Då blir jag arg på dig.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: kiira

det va så lite, allt för dig min vän puss och stressa inte ihjäl dig nu imorgon

2009-09-02 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0