Strawberries

Alltså, jag blir så glad varje gång mina muppets till vänner har varit och hälsat på mig. Lydia och Marlene lämnade mig precis. Vi har fikat och återigen kikat på Män som hatar kvinnor, en fantastiskt bra film det där. Skulle kunna se den några ggr till faktiskt.

Jag fick ett jättefint collage i present! Jag blir så glad när jag tittar på den.. Och vilka sjuka minnen sen.



..slängde ihop en såkallad tårta innan de kom. Klart godkänd!



Underbara ni!

Imorgon är jag ledig! Men man tackar.. vi får se vad man kan tänkas göra av dagen. Börja packa innan flytten kanske? det vore inte så dumt.

"Du kommer inte bli dissad, Va lite rak på sak du vet.." Hmm, thinkin' my head off :D

Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: marka

Tårtan va en tiopoängare ;) Filmen också. collaget är oslagbart ;) sååå sjuka minnen! diggar han med byxorna under armhålorna mest!

2009-09-02 @ 01:02:02
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hallå och gratulatione i efterskott! såg på kims blogg att du har fyllt år! Hurra, hurra, hurra! Puss emilia

2009-09-02 @ 08:44:23
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0