Söndag återigen

Gårdagen var bra. Som ni kanske kände till blev det en hård kväll på Saluhallen (där det för övrigt luktar fisk) tillsammans med mina tjusisar Kim & Iina. För mig är det haket ingen favorit, det är alldeles för stort och man bara tappar bort varandra men som sagt, vad gör man inte för laget?
Idag blev det tårta och paket hos Kaisa som fyllt år, mycket mysigt! Sen skulle tjejerna klippa sig så jag tog mina väskor och gjorde hemgång.

Fredagen var ju en klass för sig också. Myskväll hos Therese och otippad utekväll såg lite ut såhär:

 

 

  



Vi fick magsår av allt skratt..

Nu väntar en vecka utan jobb (tror jag). Men jag har tusen hål att fylla med massor av sysslor så rastlös ska jag då inte bli. Det blir nog en sväng till IKEA imorgon..

 


Kommentarer
Postat av: marka

WÖÖUU WÖÖUU!! Hahaha.. Magsår.. Aj aj aj.. ;) Love!

2009-09-28 @ 06:31:18
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0