Hej Hopp

Mmmmm, mätt som en plätt är man! Snacka om att man är bortskämd när man fortfarande bor hemma. Färdiglagad mat när man kommer hem efter jobbet osv. :) Kanske fortsätter det sen när man flyttar ihop med sin kära? knappast va.

Inser att jag inte hinner skriva något mer nu, nämligen IDOL på Tv.

Vi hörs om en stund.







De här sköna Sushi-kuddarna ska jag skaffa mig sen när jag flyttar ut. Riktigt coola och inte så dyra. Hittade en massa fint på den hemsidan, kom inte riktigt ihåg vad den hette dock. Så ligger man extra skönt i soffan vid favvo programen.


Kommentarer
Postat av: marka

LAS VEGAS!!! WWÖÖÖÖUUU!!

2009-09-22 @ 20:11:57
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0