MIX

Det känns såväl att hösten är här. Man vaknar upp, tittar ut och hoppas på att värmen är kvar men icke. Inget man vill inse. Iofs hoppas jag på att nåt nytt ska hända i höst.. vad som helst men nånting bra tack! Jag väntar med spänning här på att du ska överraska mig? Vakna upp och ge mig lite kärlek.

Har också insett vilken fantastisk sommar vi har haft!
Utlandsresor, vänner, familj och bara mått bra.
Vädret är väl kanske det som har svikit
men jag känner på mig att den
blir bättre next year.
I can feel
it!

v Min minimix sum 09 v























































FINA MÄNNISKOR!

Waaaaah, har massa mer men nu orkar jag inte mer.
Ska hoppa ner bums isäng!



Kommentarer
Postat av: Sunki

Yes jag va med på bild! Mycket nöjd.

2009-10-01 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0