Couchpotato

Tjenix!
Äntligen lite ro till att skriva.. har varken haft ork eller lust.
Hur är det med er?

Har haft en sjukdag idag, spenderat timmarna så gott som i soffan, like a soffpotatis you know. Imorgon är sista dagen på jobbet som jag har på schemat, det oroar mig lite. Jag hoppas jag får fortsatt nu i oktober som det är sagt. Då får man snart stå i en ny, fräsch kontroll. Ombyggnaden blir klar om några veckor och det blir så fint så!

I helgen blir det lite rajtan igen, min vän och syster till systrarna Kaisa fyller år imorgon! Det ska firas rejält på lördag med middag ute och utgång på det.



Gratulerar lite i förskott sådär :)

Ska bli kul att träffa Uppsala igen, nu var det ca 3 veckor sen jag var där.

Ska nu fortsätta min roll som soffpotatis medan jag låter mig underhållas av..


Kommentarer
Postat av: marka

Nja det där provet gick inte så bra.. får se..

2009-09-24 @ 23:05:52
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0