Can´t wait!

NO SHIT! Resan är äntligen bokad!

STHLM-NEW YORK-LOS ANGELES- LAS VEGAS
Here we come!!

Jag lämnar ett vackert Stockholm för ett tag..



..mot betydligt häftigare destinationer!

New York City
Ska bli grymt att få komma tillbaka till allt detta! Bilden säger mer än tusen ord och mina minnen är så otroligt starka. Ska dessutom hälsa på familjen i några dagar, underbart! Jag har till och med längtat efter doften i alla gula taxibilar som kör runt i 180..



Efter 5 dagar vidare mot..

Los Angeles
Även hit blir det för andra gången. Ska bli så sjukt kul! Massa shopping, partaj, och underbart sällskap. Lagom skönt att man fyllt 21.



Vi hyr bil och drar vidare mot..

Las Vegas



Behöver jag säga mer liksom? :D

Den 24:e februari bär det av. Ska bli helt underbart!
(Det blir till att leva snålt ett tag nu framöver..)


Kommentarer
Postat av: marka

Ååååå det kommer bli grymt!! Guud va kul vi ska ha!!

2009-09-23 @ 10:26:38
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jennika! Det låter hur underbart som helst, verkligen! Kul att titta in på din blogg då och då. NYC, grymt. Jag vill också, nuuu!

2009-09-23 @ 11:36:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: kiira

faaan det där lät ju grymt nice.. när har du bestämmt dehär, har inte hört dig säga ett ord om det!? :S vilka ska du dra med?

puss

2009-09-23 @ 20:23:55
Postat av: Kim

Fyfan vad nice! Helt ärligt, kan man haka 1 vecka eller?!

2009-09-23 @ 23:15:18
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haka på! Vi dar. What happens in vegas-stays in vegas ;)

2009-09-23 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0