Wash my world

Jahapp, då var man tillbaka! Lite piggare, lite bätte.

Var hos farbror doktor igår och väntade på mitt besked.. Jag har alltså fått inflammation i lymfkörtlarna. Det gör sjukt ont och mina vänner Alvedon och Ipren hjälper mig var 4:e timme att dämpa smärtan.

Om man tar en Alvedon och samtidigt en Ipren ger det bästa effekt! Ett hett tips.
 

Tänk vad ett litet popcorn kan göra?

Jaja.. ska fortsätta med dammsugningen tror jag. Sen blir det en sväng med bilen tror jag!



Me n' my bro, KING!


Kommentarer
Postat av: marka

Skönt att veta vad det är iaf! Skulle det gå över av sig själv sen?

2009-10-13 @ 15:44:51
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kim

Men åh skrutten då! Haha, sa jag verkligen skrutten? Inte likt mig.. Saknar dig, vad sägs om en Kaya och Kackaronenkväll soon? Jag lovar, inte porre på ballen!



puss

2009-10-13 @ 23:31:02
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0