Spontant gillar vi

Har faktiskt precis återhämtat mig och känner mig som en människa igen, det tog en hel dag men tack för det. Har precis suttit bänkad famför Tv4:as "Inlåst" och blir så rörd av att titta på pojkarna som sitter där inne. Att en sån liten hårding börjar visa känslor och ömhet, vad fint! Jag vill ta hem dom allihopa!



Igår var en jäkligt bra dag. NR 1 - Jag var ledig såklart. Träffade upp Duracell-Lydde som bankade i mig lite mer energi och det blev en långpromenix som var välbehövlig. Är man nere, trött eller allmänt tom ringer man Lydde, då är alla problemen ur världen. Hon är galen och jag älskart'!



Haha, Ja något sånt här skulle man kunna säga! v

Senare på kvällen åkte vi in till bror min som bor vid Gärdet. Det blev lite käk tillsammans och sen fika i hans trånga, mysiga studentlägenhet.

När det var dags för hemgång ringer det på telefonen.. Vem? JO, KIIIIIIM! Henne kan man lita på! Det smeds planer över telefonen på ungefär 1 minut och någon timme senare var jag i Uppsala. Vi får alltid till det vi två. Med två flaskor vin och House i högtalarna var vi redo för mer. Ingen hit direkt att sträva efter något stort då alla klubbar i Uppsala är stängda på onsdagar verkar det som. Vi slutade upp på en rockbar med en massa nötter och hade riktigt kul!
 Skratt, skratt mera skratt..





Ja, sånna är vi..

Nu blir det nog dags för några timmar sömn. Fick inte tillräckligt i natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0