Mus

Akon feat Shontelle - Stuck with each other Görbra låt faktiskt.
Min favorit for sure.

Har varit ganska upptagen får man väl kalla det och har inte uppdaterat. Min vän Lydde uppdaterade åt mig i lördags vilket uppskattades. Så fint så.

Igår var det jobb som vanligt. Men nja, allt var inte riktigt som vanligt.. träffade upp ett rätt så nytt ansikte på Arlanda. Matthew som han så fint heter. Det är en lång histora men jag kunde inte tacka nej till en öl och massa prat innan han åkte hem till Cypern. Han har bott här i Sverige i 2 år men efter omständigheter blev han tvungen att åka hem. Vi hade supertrevligt och det är så tråkigt att han inte är kvar. Tacka vet jag skype.

Idag har jag varit på Make up kurs hos Make Up Store. Myyyyycket givande och en superinspirerande tjej. Så nu sitter jag här med min mörka fest-makeup och för ingen nytta, det ska ju snart sminkas av :)
Kunde förstås inte komma hem utan nya superbra produkter..



Waaaaah, talar inte om vad detta kalas gick på men kan verkligen rekommendera deras prylar. Köpte både rengöring, krämer och smink. Jag vill inte tänka på vilen bakteriehärd som bor i mina gamla borstar osv, FY!
 



Spenderade tidigare dagen med Lydde och Marlene, lika galet som vanligt. Jag och Marka köpte en varsin peruk och ögonmask vi ska ha på oss i Gällivare nästa helg. Grymt snygga blir vi!

..Och Lycka till dig Lydde som åker till Spanien imorgon. What a surprise.

 


Kommentarer
Postat av: marka

Peruk i Gällivare!!!

2009-10-27 @ 23:03:28
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0