Drooooout!

"Ja, för om sanningen ska fram så ska vi LIGGA med varann!" :D

Finns ingen roligare, underbarare, galnare än min Jenkis!
Med den fjärten har jag alltid så fruktansvärt ROLIGT!

Ikväll blir det Kc... Märstas ENDA dansgolv... vad gör man inte för laget nu när det är löningshelg och allt...

Snart kommer nog lite fler folk hit, Marka, Tessan och Munther hoppas vi på...
Nej, nu är det dags att korka upp! Så här sent en lördagkväll har jag aldrig varit nykter... ;)

Hade bra heeeeeejjjjj!

PS. JAG VILL BARA SKRIKA ATT DIF, DIF VANN IDAG!!!!



1. Hatbilden. OPERATION TORÖ -08!

Operatin Torö 08! 


2. Kärleksbilden. Fyllekyss på väg in till Liljeholmen på FÄST!

Fyllekyss på väg in till Liljeholmen på FÄST


Over and out //Lydde


Kommentarer
Postat av: Marka

Älskar det här inlägget! hihi

Hur gick sminkningen?

2009-10-26 @ 21:15:40
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0