Fredagsmys (-mys)

Hej alla fina!

Har varit vaken långt innan solen ville titta fram. Sjukligt segt att gå upp ur sin varma säng när det är mörkt ute! Har nämligen varit och hämtat en bil på pappas jobb som han har lagat. Äntligen kan man ta sig överallt igen :)
När jag lyckats skrapa ihop tillräckligt mycket pengar sen tänker jag unna mig det här tjusiga åket, Honda Civic type rgt. Liten, snygg sak!





Notera att den ska vara svart dock.

Jo! Det är ju fredag också vilket innebär att helgen är här för många. För mig är det till och med ledigt!
Det ryktas om att vår vän Kaisa ska firas om på nytt eftersom febern tog över sist. Middag och ut efter det. Det är ju alltid lika trevligt men som sagt, jag vet inte vad spendera är för ngt nu när jag sparar pengar till resan! Men partynissa som jag är, lyckas jag nog med en kul kväll iallafall..

Se här bara..



Partyprinsessa deluxe!

Ska en sväng till IKEA, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: marka

du kan va snygg ;)

2009-10-02 @ 22:12:17
Postat av: marka

Jag tycker den bilden när du får tutan i ögat är snyggast!!

2009-10-07 @ 11:26:14
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0