Curly Jennika

Det blev en sen uppdatering ikväll, för spänningens skull ;)

Nej, har gjort en del annat idag. Hade Linus kvar som nattgäst och det tog ett bra tag innan man vaknade i morse med tanke på när man somnade. Det har blivit en promenad på "stan" och besök från lillkusinen. Lite ångest över att det är söndag dock..

Gårdagen blev sjukt bra iallafall! Jag, Marra och Patrik gick hem till Therese och började våran lilla "förfest". En liten övertalning till Marlene och vi var snart på lokal haket KC. Har hamnat där ganska ofta nu på senaste av någon konstig anledning?

Fick till en fin början..



Marlene kör kylskåpspoesi

 

Patrik var bakis och stannade inte alltför länge..



Chilli



Kärlekspar



J & T



T & M



Standard toafix innan vi gick

 

KC

 

Söt-Noomi var på plats..













Snyggaste på mig var nog ändå den här..



Galen kväll som ni ser. Älskar spontana kvällar och dom slutar oftast bäst!

Det börjar väl bli dags att gå mot sängen mina vänner. Jobb väntar imorgon och ser fram emot det. Måste få en bra sömn nu så jag kan prestera bra ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Marka

Vilka fina bilder.......

2009-10-19 @ 12:26:49
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0