BAKERY

Jag och min bakery har precis varit sociala i grillen.

Jag och Marlene var och sola en sväng. Vi valde rummet med två solarium så vi kunde ligga och snacka lite samtidigt, nöje med nytta! Skitsmart.
Det pratades lite Gällivare eftersom vi reser dit på fredag! Ska bli ruskigt kul med massa partaj och annat kul.

Mysigt med lite Norrlands natur också.

Den här bilden är på Marlene och kommer från Gällivare förra året.
(Vi funderar på dessa små Jäger igen, mycket behändiga vill jag lova)




Min favvo-tjej Jennifer fyller 21 idag också!

Grattis!



Tänk att vi känt varandra i närmare 20 år snart.

Mycket bus har vi tillbringat våran tid med ska ni veta. Tacka vet jag dig!


Kommentarer
Postat av: marka

Norrland here we come!! Med lite jäger fixar sig allt ;) Böghög är bra att ha ;)

2009-10-29 @ 11:18:29
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skickar en stoooor kram från halmstad!!

2009-10-29 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0