Aoutch?

Vaknade upp i Marras soffa i morse efter några glas vin hemma hos Lydia igårkväll. Det var ett tag sen vi var lediga samtidigt nu och behövde prata av oss lite över några glas. Återigen till mitt vaknade. Jo, ett popcorn-skal (?) har lyckats fasta i min hals någongstans, eller snarare i gommen. Jag har försökt med hett vatten, stark mat, skorpor men ingenting gör att den vill åka ner till magen. Jag blir tokig och ont gör det! Om den inte har försvunnit imorgon kväll så ska jag ta mig till farbror doktor så får han pilla ut den.



Jag har aldrig gillat popcorn..

Nåväl, har fått lite ordning på hemmet också. Det har varit rätt rörigt lääänge nu efter flytten och det var dags att få ordning!

    

Rörig garderob.. men åtminstonde hänger det mesta.

 

Och ja, naglarna är på plats! Får se om jag lyckas utföra mitt arbete på jobbet imorgon ;)



Ska hoppa ner i min nybäddade säng nu! Finns det något bättre?
Imorgon blir det upp kl 08 för en snabb promenix!

Natti..


Kommentarer
Postat av: Kim

Tror du att farbror doktor kan pilla bort den då?

2009-10-08 @ 23:50:18
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: marka

Är den fortfarande kvar??

2009-10-09 @ 13:59:14
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0