11:43

La precis på luren med Lydde Lus på andra sidan.. Jag berättade att jag precis suttit och läst massa förlossningsberättelser på internet och inte var så sugen på frukost längre.
- HAHA, vad äcklig du är.. på Morgonen?!
Ja, fråga mig inte varför men man åker väl dit nångång och det är väl "spännande" att läsa andras historier och skönt att höra att de faktiskt överlever hemskheterna!



Men ingen kan väl undgå att det är tjusigt med en kula på magen.

Jag tror det blir frukost iallafall..


Kommentarer
Postat av: kiira

komisk du är som tar en bild på en barbie :) du är rolig du lilla älsklingen puss på dig

2009-10-21 @ 15:12:08
Postat av: Jennika

PUSS PÅ DIG MED KIIRA

2009-10-23 @ 10:23:50
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0