Snö på riktigt

Nu har jag sett första snön för i år. Bortsätt från i Gällivare.

Snön faller sakta ner mot marken när jag tittar ut och det ser så grymt kallt ut! Man vill bara ligga under filten och käka mandariner hela dagen.

Ska snart åka iväg till pappas jobb och laga bilen. Avgasrörer gick sönder igår. Jag tror det kan bero på att jag körde på en katt för några veckor sen. Förlåt!
Men faktiskt så var det katten som sprang in i min bil, jag försökte svänga åt sidan men nej..

Hur som, jag ska få det fixat!

 

Hittade en jättefin bild på mitt bustroll Mattias, från min au pairfamilj.

Jag är kär i bilden!
Längtar till februari då jag får träffa dem..



Tuss v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0