sleeplessness

Jennika kan inte soooova...



Jag är ju kind of nervous inför morgondagen.. gillar't inte!

Men jag hoppas innerligt att jag kan få gå ut därifrån med en positiv känsla, ett leende på läpparna och framför allt lättnad.

Jag vet inte men det är möjligt att jag "säljer skinnet innan björnen är skjuten", hah vilket fult ordspråk. Jag kanske oroar mig i onödan helt enkelt.


Ska väl ta upp boken och läsa tills jag inte orkar mer..

Väckarklockan står ivrigt på 07:00..

Jo just det! Om allt går som det ska hoppas jag på att få träffa Kim och Kiira imorgon. Ta en sväng på stan och kanske hinna med en lunch. :)


Me, Kimpan, Kiiran


Kommentarer
Postat av: sunki

vad händer i morgon? vad har jag missat?..

2009-11-27 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0