Hemma igen..

Jag vill verkligen tacka för en sjukt bra helg med en massa galna människor och er som jag tycker så mycket om! Vi var riktigt taggade på Gällivare-09 och även fast allt inte gick enligt planerna så tycker jag absolut att vi lyckats!

Jag saknar Norrland redan och alla mysiga norrlandspojkar. Nog smälter jag lite för dialekten..

Jag ska försöka visa våran helg med bilder.


Eftersom att flygplan inte är varken min eller Marlenes grej så drog vi igång morgonen med några glas champange, men även för stämmningens skull.



Väl framme vid Arlanda blev vi rekommenderade en varsin Jäger i baren, varför inte?



Jag och Marra på planet, ser lugna ut va?



Men med lite mer hjälp..


 

Patte höll sig sysselsatt med film på miniskärm..



Vi såg ett hjärta när vi flög förbi de Norrlänska skogarna, vackert!

  

Väl framme. Det här är Matz vars föräldrar vi bodde hos.
Jag har aldrig skrattat så mycket åt/med någon som dig.



Vi bodde med 4 andra godingar också.

 

..den sista blev en favorit som för det mesta satt i knät.



Förfest med bastu innan biopremiären och utgång.
Stinah och Patte











At the Biopremiär av RuffRiders som var grymt bra! Riktigt duktiga killar.
Maddy och Madde



Matz med Z - The one and only





Inte får vi vara sämre..



Lite biosalongshångel.
Marlene feat. Patte





Marlene och jag höll stadigt i Jägern i år igen.
Vi hade alltid 4 var i bh:n. Ett hett tips!





Halloween paserade även i Gällivare.
Matz i peruk och glajjer från 60-telet? HAHA..



En söt norrläning till. Med smink?

















Matz fick sig en rejäl smäll på ryggen..

 

Och bjöd på nackenchock! Visas dock inte..



En glad Jag och en glad Marlene, trots att vi inte kom in på krogen den kvällen då vi inte
hade förköpsbiljetter.
Gällivare har ju inte så många utbud vad det gäller krogar så vi fick roa oss med annat..



Vi träffade upp några andra grabbar på byn och försökte ta oss in på hotellet.
Med några bittra försök att försöka dra sig upp med handduken och vakten kom
så gav vi upp.. Haha, vilken kväll..





Maaaaarryyyyy



Mysig middag med god mat!




Jag tror minsann att jag får sätta punkt här. Världens längsta inlägg blev det nu.

Jag har mycket mer men får nöja mig såhär. GRYM helg!!

 

Imorgon blir det jobb.

 

Hej sålänge!

 


Kommentarer
Postat av: marka

Hahaha!! Grymmaste helgen med grymmaste människorna... :) Love <3

2009-11-03 @ 05:35:22
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0