Freaky

Vilken dag! Vilken helg! Faktiskt ingenting negativt med de orden.

 

Fredagen bjöd på lite partajande hos mig bl.a med Therese och Marra.
Vi har alltid lika kul!!
Meningen var väl att åka in till Uppsala men det fanns ingen ekonomi till det..

 







Mycket skratt..










Inte nog med att hälsan inte var på topp när man vaknade i lösdags morse, man tvingades med till Gävle på kvällen sen. Jag är jäkligt glad att jag följde med nu i efterhand kan jag säga.
Där såg vi återigen Ruff Riders 5 (fimlen från Gällivaretrippen) men på en nattklubb denna gång. Ett kanonställe med mycket folk och bra stäming!
Vi var tillbaka runt 3 och natten var verkligen inte slut där..
PIIIIP.










Att inte tala om bilresan hem.. Jag dog av skratt verkligen.

"-Vem kan komma fram och dra hunden i svansen?.."
Några händer sträcks upp ur publiken men utan att ögat hinner blinka är Lydde uppe på scen och drar den stackars hunden i svansen.. 

WAAAAAAHHHHAAAAA!




Kommentarer
Postat av: Marra

"Vem kan suga av hunden" Fint att man såg hela min bh på ena bilden.... Mycket trevlig helg!

2009-11-16 @ 09:33:32
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0