Valborg is finally over..

Finally over var väl kanske några snäpp över sanningsgränsen, den dagen blev nämligen hur bra som helst! Jag och mina töser började morgonen med att stiga upp 08:00 och möttes av stråååålande sol och grönt! Vi drog med oss lite käk, alkohol och musik ner till stadsparken där grabbarna väntade med ett reserverat bort (som för övrigt inte var reserverat. jag blev som vanligt lurad.) Hur som helst fick vi massa sol, glatt sällskap och en grym valborg! Jo, för att inte ljuga var den dock inte riktigt fulländad. Efter att ha tappat bort alla av olika skäl var det bara jag och iina kvar..Utgång var inte att tänka på pga de oändligt långa köerna vilket gjorde att vi slutade upp på Burger King. Skäms! Kan tyckas men gott var det.

Kalasvädret höll i sig ävern i fredags. Jag, kaisa, iina & snygg-Aaron spenderade större delen av dagen på bryggan nere vid ån. När kvällen kom bjöd D'ler på jättegod mat och vi höll igång varandra bra. Jag känner att jag inte behöver äta på en vecka efter det. Sweet.

Jag tror jag kan lyckas hitta lite osköna bilder från dessa sletna dagar..


Kiira och Greken visade kärlek till varandra.


Härliga Anton och Jag.


The love couple, även kallade Herr & Fru Guldlock!


Stek-Jocke.


Svenne B och Jag.


Sötaste Kaisa och Kiira.


Jim, kom lika snygg som vanligt.


Folket hittade rätt iallafall..


Ett vackert Uppsala från kaisas fönster.


Tok-snygga tapeten jag tänker riva ner nästa gång jag kommer..


På väg mot bryggan.


Snygg-Aaron höll oss sällskap.


Fantastiskt mysigt!

Nu får det räcka känner jag, kan hålla på tills imorgon annars.
Imorgon vill jag ha mys btw, mys mys mys, I´m made of mys. Vi får la se hur det blir med den saken. Nu ska jag göra mig lite té och snutta kudde om en liten stund.

Natti natti, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0