Nu händer det grejer..

Hejsan Hejsan!
Jahapp, ute är det storm med stort S. Skönt att sitta inne framför Tv:n sånna här kvällar. Det har varit ännu en slö dag tillsammans med Lydde som har varit ledig. Jag fick ett samtal av Securitas idag och ska få börja min kurs på måndag, äntligen! Är något spänd på hur det kommer bli men hoppas att det går bra. Det känns ju kul att äntligen få göra något vettigt på dagarna.
På annat håll vankas det nu lägenhet om jag har tur! Om allt går vägen blir jag en Uppsalabo inom kort. Hur ska jag våga släppa mamma och våga sova helt ensam om nätterna? Herregudars..men det är nog dax känner jag. Och om jag har tur kanske jag får lite trevligt sovsällskap vissa dagar.. :)



Tänk om vi blir grannar Kim..

Kommentarer
Postat av: sunki

Grymt med jobbet :D

Jag som trodde vi skulle bli grannar, taskigt att flytta längra bort haha typiskt!

2009-05-08 @ 08:58:17
URL: http://smuttsomkanel.blogg.se/
Postat av: Kim

Skönt med jobbet! Får hoppas att det går vägen med lägenheten också!

2009-05-08 @ 11:23:54
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0