Obs! Svagt batteri..

Hej alla trötta!
Sitter i min stora, varma, blåa morgonrock efter duschen och känner hur fräsch jag lyckats bli igen efter gårdagens bravader. Eller ska vi säga morgonens?
Efter jobb hela dagen igår fick jag veta att systrarna Lindén skulle ut och härja på kvällen. I vanlig ordning får man väl säga :) Gjorde mig snabbt (notera snabbt är ni gulliga) i ordning och fick senare sjukts av John in till Uppsala. Väl framme bjöds det på Prips Blå och någon timme senare åkte klackarna på. vare sig man vill eller inte får man lida i dom där skorna hela natten.
Vi gled förbi den ovanligt långa kön på Platina och redan där var pulsen hög. Det var hur mycket folk som helst och stämningen var på topp.
När vi inte orkade skaka våra söta rumpor längre bjöds det på efterfest sen var det kört! Vi gick därifrån kl 07:10 i morse och jag var helt DÖD. Det kan ju inte vara lagligt att hålla igång sådär länge.. Folk var påväg till jobbet när jag skulle åka hem och sova.
Jag bestämde mig för att ta tåget till Märsta på en gång, det var lika bra. Väl på bussen upp till mig passade jag på att stänga ögonen för en stund, jag tänkte att det var ju långt hem så det hinner jag. En stund senare vaknade jag av att busschauffören väckte mig på sluthållplatsen, lägg ner vad pinsamt! Jag undrar hur länge vi hade stått där? Han väntade ju bara på att få åka vidare och där satt jag och sov med öppen mun liksom. Jag samlade snabbt ihop mina saker och med blicken i golvet gick jag ur bussen..

Klockan 13:30 vaknade jag i min egen säng som en ny människa :) Vad vore världen utan sömn? Tröttsam antar jag :P Oj, texten sprang iväg såg jag nu. Allt jag ville säga var egentligen att vi hade en kanonkväll/morgon!

Imorgon börjar kursen ute på Arlanda. Ska vara där redan kl 08:00 och vill inte komma försent så jag borde sova nu. Vet inte riktigt vart jag ska heller så det kan ju vara smart att åka i tid. Jag hör väl av mig imorgon igen för er som är intresserade av hur det gick! Kanske får jag träffa dig imorgon också? Jag kan ju alltid hoppas! :)

Lite skönt från igår innan ni somnar:



















Natti Natti .

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul kul och ganska kuligt! Bra att kursen går fint! //Simpan

2009-05-12 @ 22:58:25
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0