Hej igen!

Äntligen kan man pusta ut och få en stund över till att skriva. Har haft varken ork eller lust.

Har kämpat mig igenom en lång, riktigt rolig vecka på Oxford, Arlanda. Nu är man färdigutbildad flygplatskontrollant! Mig kommer ni inte undan vill jag lova. Har fått en massa nya vänner och kollegor på vägen också :) Imorgon ska jag dit igen för att prova ut uniform sen kör det väl igång tror jag.

Idag och igår har det varit folkrace. Lillebror körde sin första tävling och gjorde bra ifrån sig, tyvärr inget pris den här gången. Nästan så man blir lite sugen själv när alla står och tjatar runt omkring :P men jag vet inte, det är tydligen för mycket "bondestatus" i det hela, haha. Vi får se.

Fredagen bjöd på vin hos J. Alltid lika mysigt hos dig. Jag hatar att resvägen tar 40 timmar innan man kommer fram men det funkar... börjar vänja mig nu. När jag väl kommer fram är det ju lätt värt det.

Melodifestivalen sög. När Norges bidrag framfördes av Alexander Rybak igår flippade jag och Lydde ur av asgarv! Vi härmade låten på ett skitfånigt sätt resten av programmet och sa, "Tänk om Norge vinner, vilket skämt!" men det händer aldrig... Nog för att han var söt, men det hör ju inte hit. Jo, Norge tog såklart hem segern.
Hade hoppats på Finland faktiskt, den var det ju lite drag i!



Nu blir det nog ett bad tror jag, är alldeles dammig!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Norge var ju lätt bäst! Ingen snack om saken! ;) Im in love with a faiirytale sjöng vi hela natten lång nere på stan! woohoo

2009-05-17 @ 19:55:02
Postat av: Kim

Men Jennika?! Fy skäms, Finland?!

2009-05-18 @ 22:29:41
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennika

JAAAAA! Vad var det för fel på den då :P

2009-05-19 @ 11:03:48
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0