Tisdag och inget speciellt.

Hej alla glada!
Jag tyckte jag vaknade precis (09:00) men nu när jag tittar på klockan är den redan 13:50!! Det är inte okej att tiden går så fort.
Har precis gjort mig i ordning för dagens sysselsättning. Ska hämta upp iina för en tripp till Arlanda. Hon ska hämta pass och jag vill bara allmänt checka in läget, kanske säga hej till Lydde en sväng om vi har tur.

Ikväll kanske det blir en tripp till mormor & morfar, nu när man ändå är ledig tänkte jag. Då blir dom glada när man kommer och hälsar på ;)

Jag hade världens knäppaste dröm inatt btw! Jag blev lite besviken när jag vaknade upp och märkte att jag bara sov. Knasigt det där..



Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jennika, dina drömmar om mig börjar bli för många! Är det något du vill berätta?

2009-05-19 @ 20:31:32
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Jennika

Hehe ja, när man aldrig får se dig börjar man ju drömma... inga konstigheter!

2009-05-20 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0