Måndag!

Tänkte bara säga grattis till moster som fyller 40 idag! Nu väntar vi bara på kalaset. ;)



Det var som sagt första dagen på kursen idag. Det var lätt som en plätt att hitta dit och det var verkligen hur kul som helst! Alla i min grupp var jätterevliga och jag slapp sitta själv på lunchen ;) Skämt å sido. Våran föreläsare är sjukt bra och man kan inte annat än att lyssna på honom. Det slog mig efter kursen vilket ansvar det här är och vad jag gett mig in på. Men jag är taggad på det här. 
På onsdag blir det prov så nu tänkte jag öppna boken och plugga lite.. det var år sen man satt i skolbänken ju! Lite sömn får det nog bli sen om jag ska orka...

Hej sålänge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0