Borta bra, hemma bäst!

Länge sen jag bara satt hemma en fredagkväll. Lite skönt när jag tänker efter.. dessutom är jag helt ensam ikväll, inte van vid det och det är ju sjukt tråkigt (kom jag på nu).
Systarna har för sig en massa bus i Uppsala, Kim är på begravning (det kommer bli jättefint!), Marlene jobbar tidigt osv.. För min del blir det också jobb, dags att sova lite på det kanske.. får se om jag kanske tar min trötta kropp in till Uppsala imorgon kväll, det ryktas om att det blir Gillet, my favorite!

Och J, hoppas det går bra imorgon! Måste erkänna att jag var lite sugen på att see you in action.. en annan gång kanske? busigt va.



God Natt !

Kommentarer
Postat av: J

hade varit jäkligt kul om du va här. För nu regnar det och är svin kallt på riktigt!!

2009-05-09 @ 01:23:29
Postat av: Anonym

Imorgon... :D

2009-05-09 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0