What a wounderful thing

Hej alla!
Vilket galet väder vi har idag! Jag sitter här maxad med vårkänslor hela väger ner till tårna. Underbart med sol och värme! Jag har umgåtts med iina hela dagen. Vi har solat, fikat och bara haft det allmänt mysigt som vi brukar. På vägen ner till solariet mötte vi någon jag inte ville möta just då. (Eller?) Usch, jag känner mig urfånig som bara .. inte gjorde något. Ibland är man bra dum.

You n' me



Ska fixa vidare i mitt rum nu tänkte jag. Det börjar likna en soptipp mer än mitt sovrum. Nej, nu överdrev jag en droppe. Hur som helst behövs det fixas!

Be right baaaaaack.

Kommentarer
Postat av: iina

Tack för en suuuper dag babe! :) PUSS

2009-03-18 @ 17:29:13
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Kim

Pelle dricker toast....ååååå (utbrister ett HEJ)en plats i soolen

2009-03-18 @ 20:26:13
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0