Wednesday

Yeaaaajajaj! Vilken värk jag har haft i min mage idag. Känns iofs rätt skönt nu när man slipper vara orolig. Jag och Jensa träffade upp lite grabbar och tjejer på stan' tidigare idag och tog en fika på Espresso house. Det var första riktiga vårkänslan hittills, vi satt på uteserveringen i solen. Snacka plugg och studentliv, nollning och allt vad det heter. Jag försökte hänga med så gott jag kunde men som sagt, det är mycket att lära!

Kim & Raggarn' - Puss på er för denna fina månad tillsammans. v
Ska bli kul att få umgås mer så småningom.

JO! En sak till värd att nämna.. det blir Marbella i sommar med brudarna! Sol, värme, bada, steka, äta, umgås, coctails & midsommarfirande. Det tackar vi för.



Kommentarer
Postat av: Kim

Tack snuttan :D!

2009-03-04 @ 20:17:53
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0