Vilken helg!

God dagens gott folk! Jag måste medge att jag är hyfsat pigg ändå efter en hårt festande helg med få timmars sömn. I fredags bar det av till härliga BJ i Uppsala efter att ha förat hos Kaisa och Kiira i vanlig ordning. Som vi säkert alla har gjort skenade jag iväg kanske reält med mina glas och dimman fångade mig redan någon timme efter att vi kommit dit. Det finns väl vissa saker som jag gjorde och som lika gärna kunnat vara ogjorda. Men inte deppar vi för det :)

Lördags förmiddagen bjöd på sol, massa sol! Som vanligt tog det några timmar för oss att ens komma utanför dörren vilket innebar att det fina vädret var så gott som över när vi kom ut. Vi bestämde oss då för att strunta i promenaden och gick till Ica för lite hemköp av pizzadeg och dess tillbehör. Tack för en underbar helg!

Idag åkte jag och mamma in till Sthlm för en fika med bror min. Vi kikade in på ett mysigt ställe på Götgatan där vi sedan avnjöt en stor latte medan snöflingorna hasade sig ner från himlen utanför. Usch och fy, ge mig vår istället!

         



Nu blir det en stund framför Tv:n med min kära familj! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0