Med glimten i ögat

Så nu ligger man här i sängen .. skapligt utmattad. Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna känner jag. Men det gillar vi!
Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men sjukt trevlig. Åkte spontant in till Stockholm på kvällen för att ta några bärs med en nyfunnen vän.  Några bärs blev senare ett besök på Spy Bar, mycket trevligt. När kvällen/natten närmade sig sitt slut, fick jag sällskap hem till brorsan på Grev ture gatan för att senare slockna på soffan. Fler sånna kvällar!

Ett vackert Stockholm - by night ..



Idag har det varit andra bullar! Vackande upp i soffan med en otrolig huvudvärk när telefonen ringde. De ringde från jobbet jag sökt och ville att jag kom på intervju, mycket bra. Det var bara att klä på sig och åka mot Upplands V. Jag känner på mig att det gick helt ok men vill inte hoppas på för mycket.

Imorgon är det fredag. Ska nog åka in till Uppsala och krama om mina tjejer, det var länge sen nu. Det blir mysigt.

Nu är det nog bäst jag knyter mig. Det ska nämligen komma en elektriker hit hem imorgon (uaaah). Han kan komma antingen 8 imorgon bitti eller också 12 på dan. Det betyder att jag måste gå upp 08:00!! Tack för den. Hoppas han är snygg så det blir värt besväret.

Sleep tight everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0