Köpenhamn

Hej kära vänner! Det blev inget bloggande igår tyvärr! Jag och min kära vän Jennifer hade bokat tågbiljett över till Danmark, närmare bestämt Köpenhamn. Det blev till att kliva upp halv 8 igår morse, slänga i sig lite smoothie (Jennifer är grym på smoothie) och sedan bege sig mot tåget. Vi hann inte mycket mer än att sätta oss på våra platser innan vi båda somnade gott. Efter 2 ½ timme var vi framme!!
Jag måste börja med att säga att grabbarna var det absolut inget fel på. Som jag har letat alla år!! Inte visste jag att det var i Danmark av alla ställen i världen man skulle leta på. Haha, sikken idiot man har varit :) Därför tror jag att jag vet vart jag vill bosätta mig om några år.
För övrigt gick vi till en jättemysig restaurang och åt. Vi insåg snart att vi lyckats pricka in det absolut dyraste stället i hela Köpenhamn men betalade och såg allmänt glada ut ändå. Det var det ändå värt tycker jag, servitören var riktigt het. Vi återvände sedan ut i regnet för lite shopping. De hade så mycket större utbud på allt där! Gick man in på Gina Tricot tex. så fanns det två våningar till med massa kläder som inte finns hemma.
Runt 5 tiden gick vi och tog en öl på något Irish place, skitcoolt! Så fort man klev in så kände man den där träiga doften, den där härliga dialekten och musiken. Sen är det ju på sånna ställen ölen smakar som allra bäst! Jag är helt klart nöjd över gårdagen, det var supermysigt! Tack & puss Jennifer!

   












Just nu är Jennifer i skolan, jag har sovit extra länge idag. Passade på när man är själv. Jag bör nog fixa i ordning mig lite nu, tänkte ta mig en raggarsväng ner på stan'. 

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: iina

Shiiit vilken mysig stad ! :D

2009-03-03 @ 20:32:06
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja Jennika, att leta vettiga killar i Uppsala är ju kanske inte riktigt din grej!

Fan va mys ni verkar haft det i köpenhamn, lite avis!

2009-03-03 @ 21:40:06
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0