Breakfast time

God morgon alla sköna!
Har iofs varit vaken i 3 timmar (inte fullt så vanligt när jag är ledig). Elektrikern har redan varit här .. det var ju inte "Guds gåva till kvinnan" som klev in genom dörren direkt men nu är felet fixat! Tack så mycket.

Jag är huungrig. Magen fullkomligt skriker på mig, JENNIKA - ÄT!
Jag blev sugen på Dunkin Donuts kände jag. Man saknar den där onyttiga, amerikanska frukosten man käkade där borta ibland .. (ibland). En favorit var cinnamon/raisin bagel med cream cheese, Mmm! Det låter inte så värst gott kanske men jag skulle dö för en just nu! TjockisJennika har talat.







XOXO

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ååh en cinnamon raisin bagel med cream cheese. Fy vad det hade smakat! Om jag ska äta det när jag är där, men kommer inte bli samma sak när inte du är med.. Så många mysiga morgnar vi startade med en sån och en pinapple juice och sen bar det iväg på äventyr ;) Miss it!!

2009-03-13 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0