To die for

Jag och mamma har precis sett filmen Australia. Bra film men otroligt lång. Hur som helst blev jag helt kär i den här underbara skapelsen, Brandon Walters. Woaaaaaaah. Jag typ drunknade i hans ögon. Jag bara måste få adoptera lillkillen nu med desamma!







Ja tack...

Nej! Nog om det här.. Jag ska försöka få mig en blund nu om en stund, kan bli svårt dock.
I helgen blir det troligtvis utgång på lördag, iina och jag har våra planer.. Och kanske en öl med trevligt sällskap på fredag, vi får se.

En annan sak som glädjer mig, snart kommer min kära vän Lydde hem från spanien! Vi har saknar dig.

Med detta önskar jag er en god natt och söta drömmar. Det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0